Kosár
  -10% KEDVEZMÉNY A KÖVETKEZŐ VÁSÁRLÁSKOR
  INGYENES SZÁLLÍTÁS 25000FT FELETT
  VISSZAKÜLDÉS 14 NAPON BELÜL

AZ ÁRU 14 NAPON BELÜLI VISSZAKÜLDÉSE

Ha nem elégedett a megvásárolt áruval, az átvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti a terméket. A 14 napon belüli visszaküldés elfogadásához az alábbi feltételeknek kell teljesülniük:

  • A visszaküldött terméknek az eredeti, sértetlen csomagolásban kell lennie.
  • Teljes tartozékokkal, ha mellékelve volt
  • Sérült csomagolás vagy maga a termék esetén az eredeti árból levonjuk a sérülésnek megfelelő összeget.

____________________________________

KÉRJÜK, KÜLDJE EL NEKÜNK A KITÖLTÖTT VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT AZ ÁRUVAL EGYÜTT.

REKLAMÁCIÓ

Vásárolt olyan terméket, amely egy idő után nem működik, nem működik megfelelően vagy meghibásodott? A terméket gondosan csomagolja be, hogy a szállítás során ne sérüljön meg. Javasoljuk, hogy a terméket hiánytalanul, a csomagban található összes tartozékkal együtt küldje el. Azonosítás céljából csatolja a termékhez a felmerült hibát leíró űrlapot.

A panaszkezelési szabályzatot itt találja!

  • Írja le a termék átadásának és a kár észlelésének körülményeit.
  • Kérjük, küldjön fényképes dokumentációt a meghibásodásról a következő címre: hello@doopshop.hu.
  • Kérjük, adja meg a megrendelés számát az űrlapon

____________________________________

KÉRJÜK, KÜLDJE EL NEKÜNK A KITÖLTÖTT REKLAMÁCIÓS ŰRLAPOT AZ ÁRUVAL EGYÜTT.

HOVÁ KÜLDJEM AZ ÁRUT?

Vigye a csomagot a reklamált áruval bármelyik átvételi pontra, és mondja meg az üzemeltetőnek a webáruházunk azonosító kódját:

95321779

Keresse meg a legközelebbi átvevőpontot

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK

  • Árucsere nem lehetséges
  • A visszaküldési/reklamációs űrlapot az áruval együtt kell elküldeni, különben a visszaküldés/reklamáció nem azonosítható.
  • A reklamációkkal, beleértve a visszaküldéseket is, csak azután lehet foglalkozni, hogy az árut megkaptuk, és a reklamációs eljárást megfelelően megindítottuk. A nekünk küldött árut a kézhezvételkor ellenőrizzük, és a küldemény kézhezvételétől számított 30 napon belül értesítést küldünk Önnek a reklamációról. További információért kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a hello@doopshop.hu e-mail címen.
  • A panaszkezelési szabályzatot itt találja!

TÚLMÉRETES CSOMAG ESETÉN

Az árut az Ön által választott futárszolgálattal kell elküldeni a Doop trade s.r.o., Kragujevská 1, Žilina 01001, Slovensko címre.

   Ingyenes szallítás 25000Ft fellet
   Visszaküldés 14 napon belül
   4 900+ Kiadási hely
   SSL Certificate